Bu Blogda Ara

02 Nisan 2012

"4 artı 4 sekiz etmez, 8 bölü 2 dört eder"

Başlıktaki cümleyi kuran kişinin niyeti ne olabilir?

a) Bu cümleyi kuran kişi, yeni bir matematiksel kuram geliştirmiş olabilir, bizimle paylaşıyor.
b) Bu cümleyi kuran kişi, çevresindekilerin dikkatini ölçmeye çalıştığı için bilinçli olarak gerçeği gizliyor.
c) Bu cümleyi kuran kişi, sayılarla arasının çok iyi olduğunu söylemeye çalışıyor.
d) Bu cümleyi kuran kişi, erken bir 1 Nisan şakası yapıyor.
e) Bu cümleyi kuran kişi, Bahçeli'ye özenmiş olabilir.

Tebessüm edip geçiyorum.


2 yorum:

  1. Aliturka, bir eğitimci olarak yenilenen eğitim sistemi hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum doğrusu. Bizimle paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler değişiyorsa vakt'eriştiği içindir.

      Özetin özeti:
      Çok fazla bir şey beklemiyorum, fakat yine de "görece" bir "iyilik ortamı" oluşabilir. Birdenbire değil, zamanla...

      Konuyla dolaylı ilgili iki mısra:
      1 "Ele ne geçti ki umulanlardan",
      2 "Felek dilşâd eder ehl-i dili ammâ neden sonra!"

      Sil

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)