Bu Blogda Ara

26 Şubat 2012

Ermenistan Vahşetinin Yıldönümü: Hocalı Türk Soykırımı

Sildim. Yeniden yazıyorum. Yazıp yazmamakta tereddüt ettim çünkü. Adını andığım kişiler bu meseleyle doğrudan bağlantılı değillerdi en azından. Bu menfur olaydan dolayı onlara da laf giydiriyormuşum gibi bir anlam çıkmasından çekindim açıkçası. Şu mealde bir şeylerdi yazdığım, biraz genişleterek hatırlatıyor ve inşallah son şekli vermiş oluyorum:

Kadın, çocuk, ihtiyar demeden bir nice insan öldürülmüş Hocalı'da. Hrant'ın haksızlığa/zulme uğramış olduğunu düşünen, kimi boş zamanlarını Tatyos Efendi'yi ve diğer Ermeni sanatkârları dinleyerek geçirmekten zevk alan biriyim. Fakat benim bu kişisel gerçeğim, Hocalı'daki olumsuz sonucu değiştirmiyor, oradaki vahşeti kınamama engel de değil. Hocalı'daki vahşeti kınamamız, Hrant'ın hakkını aramamıza, adaletten yana olmamıza engel oluşturmadığı gibi. Evet, Hocalı katliamını/soykırımını alenen kınıyorum 20. yıldönümünde. 

Karabağ da bir gün gelir kurtulur. Gün gelir... Yaşayan görür...

Videoyu çok dilli olarak hazırlayan arkadaşların emeğine sağlık. Hepsine teşekkürler efendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)