Bu Blogda Ara

10 Şubat 2011

Batum'a ve Türkiye'ye haksızlık yapılmıştır

Dikkatlice kulak versek hemen fark edeceğiz ne söylemek istediğini, yıllar süren bir hasreti. Seslensek, Batum hemen duyuverecek, sinesini açacak bize. Batum'un her söylediği de yüreğimizde yer edecek bizim. Batum yanlış yerde duruyor... Keşke bizde olsaydı...

Evet, Batum'a yapılan haksızlık Türkiye'ye yapılmış demektir. Haritaya baktığımızda hemen anlıyoruz bunu. Artvin'in hemen yanı başı. Vaktiyle nasıl olmuş da sınırlarımız dışında kalmış güzel Batum?
...
Batum ne yazık ki türkülerimizde yaşıyor, bizde değil.

O hâlde hep birlikte söyleyelim:
Ben giderim Batum'a, Batum'un batağına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)