Bu Blogda Ara

02 Şubat 2010

Bulutlardan şekiller tasarlamak

Zaman zaman sizin de yaptığınızı tahmin ediyorum: Başınızı kaldırıp hafiften bakarsınız gökyüzüne. Bulutlar tam bir tasarım dükkânı. Girintilerinden, kıvrımlarından, çizgilerinden neler çıkarırsınız bir çırpıda. Gerçi ben henüz bulutlardan devlet adamı silüeti, portresi çıkarmayı başarabilecek seviyeye gelemedim ama olsun. Azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz derler. Denemeye devam...

Bu bulut parçası bir yönüyle helikoptere başka bir bakış açısına göre balinaya benzemiyor mu?


Bu bulut sol tarafı uç kabul edersek bir uçağı, sağ tarafı uç kabul edersek bir koyunu andırıyor bence!

Dikkatli bakılırsa sivri burunlu bir cadının bulutlarda gizlendiği görülebilir.

Avını yakalamak üzere olan bir köpek balığına tanık oluyorsunuz. Köpek balığı açık renkli, avı kara. Tam bir renk cümbüşü.

Favori fotoğraflarımdan biri. Her kula nasip olmaz. Huzurlarınızda İngiltere haritası!

Uzaylılar Ankara'da. Şu tepede asılı duran bulut bir uçan daireden başka nedir ki!

Yakın zamanda bulutlardan siyasetçi portresi tasarlayıp sizin de şahit olduğunuz şu başarımı  taçlandıramazsam hakikaten üzüleceğim!

ali@

2 yorum:

  1. İlk fotoğrafta sevimli bir gergedan görüyorum. :)
    Tebrik ederim, çok başarılı buldum bu çekimleri ve yaklaşımları.Devamını görmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi: Siyasetçi portresi izi süreceğim bundan böyle :) Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)