Bu Blogda Ara

30 Nisan 2009

Kâni Karaca'nın ibretlik hayat hikâyesi


Bir vesileyle rahmetli Kâni Karaca'nın hayat hikâyesine bakmam gerekti.

Gördüklerim karşısında ürperdim. Temiz sesi ve yüzüyle belleğimde yer eden bu değerli sanatçımızın hayat hikâyesinde yürek dağlayan bir bölüm vardı. Kâni Karaca 2 yaşındayken üvey annesi tarafından kör edilmiş. Babasının ölümünden sonra da öz annesi onu diri diri toprağa gömmeye kalkışmış. Sonra halası tarafından bakılmış. Hafızlık serüveni ve sonrası...

O güzel insana Allah'tan rahmet diliyorum. Mekânı cennet olsun.

Fırsat bulabilirsem onun sesinin de yer aldığı bir toplu ezan örneğini ve onun sesiyle fonlanmış bir modern ezgiyi bloğa eklemeyi düşünüyorum.

1 yorum:

  1. İnsanlar nasıl bu kadar vahşi olabiliyorlar anlayamıyorum. Bu dünyada çocuklara acıdığım kadar başka hiç kimseye acımıyorum. Tabiri caizse, büyüklerin elinde bir oyuncaklar.

    YanıtlaSil

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)