Bu Blogda Ara

24 Şubat 2009

Mim işine nokta koymak

Değerli arkadaşımızın pasını aldım. Mim işlerine nokta koymak için çok iyi bir fırsat. Buyuruluyor ki: "Banyonuzda neler var?" (Kınadığım başıma geldi. Sebebini sormayın.)

Elcevap: Ruhu değil bedeni arıtan / arındıran şeyler... Nelerse onlar işte. Bütün kitaplığı banyoya yığmak / yıkmak işten bile değil; fakat, ortam pek müsait sayılmaz. Ayrıca, kitaplarla bedeni arıtmak pek mümkün görünmüyor; kitap şeklinde yapılmış sabunlar müstesna.

Şimdi ben bu mim'i kimseye paslamıyorum. Bloglarla bağlantısını kesiyorum. Dilerim hiç kimse sahiplenmez.

Bu sondu, inanın.

Fakat vuruşa vuruşa çekileyim. Bu oyunu devam ettirmek isteyenlere bazı öneriler sunabilirim. İlk ve son kez:

1. En son okuduğunuz 500 (yazıyla beş yüz) kitabın adını yazar mısınız?
2. Yerel seçimlerde oy "vermeyeceğiniz" bütün partilerin adlarını sebepleriyle birlikte yazar mısınız?
3. Aklınızdan "ne" geçiyor? Niçin?
4. N'olacak bu memleketin hâli? (Tamam, bunda biraz esinlenme var.)


Hodri meydan.

Sağlıcakla...

4 yorum:

  1. Mimi yanıtlamasaydın da kırılmazdım Aliturka, yine de teşekkür ederim.

    Hodri meydanına gelince; 1. madde hariç diğerleriyle başaçıkabilirim:))

    YanıtlaSil
  2. Mim işini eğlenceli bulanlara bir sözüm yok. Fakat, benim için çok anlamlı bir etkinlik değil.
    ...
    Mim önerilerim ve "hodri meydan" "gülüp geçmek" içindi. Ciddiye alıp cevaplamayın lütfen. :)

    Aman Allah'ım, yoksa kaş yapayım derken göz mü çıkardım? :)

    YanıtlaSil
  3. Demek en sonunda bu da oldu..buzdolabınızda ne var ,Çantanızda ne var ve banyonuzda ne var..Bu mimleri çıkaranların çok mu canları sıkılıyor acep ..Pess..

    İyiki kimseye mim atmadınız tebrik ederim kestiğiniz için :)))

    YanıtlaSil

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)