Bu Blogda Ara

29 Ekim 2008

İçli Şiir

Aradım seni yâr

Tüm bakışlarında
Ve yokluğunda bakışların

Rüzgârda entarilerde o yanda bu yanda
Dokunup geçmesinde ellerin
İçi dolu sürahilerde

Gölgesinde gürgenlerin
Aynı menekşelerde
Kokularında yatanların

Korkusunda orda olmanın
Cin çarpmış zamanlarımda
İşe yaramaz anlarımda

Canlı büyüyen seninle
Yeşeren umutta

Son öpüşe
Yükselen toprakta

Seni aradım yâr
Düşen çiyde

Hani uçan giz
Fındık ağacında

Sürekli gidip
Gelir dere

(...)
Yâr seni orda aradım
Sorgusuz sualsiz
Burda aradım

Seni aradım yâr
Ötüşünde karatavuğun
Geçmişi söyler ya gelecek arasında
Kurmak istediği sürede

Işıkta kamışlarda
Yakınında unutulmaz gölcüklerin

Bedenlerin nazlı eğilişi
İşlevlerine başlamaya sabırsız bedenler

Seni sevinçlerimde
Buldum yâr

Koyulaştırdık birlikte
Akşamı.

                    Guillevic

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazıyla, fotoğrafla, şiirle, eserle ilgili düşünceni yazman beni ancak sevindirir! Duam şu: Yorumlayan yorulmasın! :)